9 Mayıs 2014 Cuma

Tek Kelimeyle Mim :)

HeyBerrak  beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum seve seve davetine riayet ederim tabi ki
gelelim mim sorularına adı üstünde olduğu gibi sorulara tek kelimeyle cevap vereceğim şart bu :)

Ve cevaplar

Telefonun Nerede? Yanımda
Partnerin? Kim ?

Saçların? Yumuşacık
Annen? Sırdaşım
Baban? Yaşam
En sevdiğin eşya? Gitar
Son gece gördüğün rüya?Keşke :)
Korkun? Yalnızlık
On sene içinde ne olmak istiyorsun? Sağlıklı
Sen ne değilsin? Yalancı
Üzerinde ne var? Jean
Senin hayatın? AksiyonMoralin? Süper
Şu an ne düşünüyorsun? Tatil
Senin bilgisayarın? Toshiba

Aşk? Cesaret


Bende eğer herkesi mimliyorum isteyen herkes katılabilir ve bana link atarlarsa severek okurum ayrıca belgin-ce , beniyisimi , Aslı Bora ,sebnemorhun , kitaptakikadın  da katılırsa sevinirim :)

2 yorum:

  1. aksiyon ve süper cevapların ne güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler monoton yaşam tarzı bana göre değil en sakin anda bile bir aksiyon yaratırım mutlaka :)

      Sil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot