29 Kasım 2017 Çarşamba

PARODONTAX ÜRÜN DENEYİMI FİKRİ MUHİM


Fikrimuhim'den yeni ürün deneyimi parodontax diş macunu kiti geldi ve sizin için deneyip yorumladım.

Fikrimuhim den gelen ürün deneyimi teklifine katıldım ve parodontax deneme kitim elime ulaştı. Gerçekten merak ettiğim fakat hiç kullanmadığım bir marka olan parodontax diş macununu deneme şansını bize  sunduğu için fikrimuhim yetkililerine buradan teşekkür ederim.
Bu markada en dikkatimi çeken şey diğer markalar dişleri beyazlatma üstüne yoğunlaşıp reklam bütçelerini buna yönelik reklamlar çekerek harcarken parodontax markası diğerlerinin aksine diş eti bakımı ve sağlığı üzerine yoğunlaşmış ve bu yönde kendi markasını tanıtmıştır. Türkiye'deki diş macunu markalarını düşünürsek diş eti sağlığı denilince akla gelen ilk marka olmayı başarmıştır.
Gelelim ürün deneyimine ürünü 1 hafta kullandım öncelikle herkes önemsemesede ben diş macunu tadına takığım tadını beğenmediğim ağzımda kötü bir tat bırakan macunu kullanmam fakat parodontax ağzımda güzel bir tat bıraktı . Diş etlerim ara ara fırçalarken kanıyordu buda diş etlerimin sağlıksız olduğunun bir kanıtı bu ürünü kullandıktan 1 hafta sonra fırçalarken diş etlerimde kanama  sorunu kalmadı fakat bir daha söylüyorum 1hafta günde 3 defa kullanımdan sonra faydasını gördüm ve bu konudaki önyargılarım yıkıldı marka değiştirme kararı aldım. Yıllardır kullandığım markadan görmediğim faydayı 1 hafta kullandığım parodontax markasından gördüm benim için güzel ve faydalı bir deneyim olduğuna inanıyorum. Fikrimuhim sadece beni düşünmemiş arkadaşlarıma sevdiklerimede bu ürünleri denemesi için deneme boyu ürün yollamışlar ve arkadaşlarıma denettirdiğim ürünlerin yorumları.

Selin Cengiz (Üniversite öğrencisi)
Ürünü arkadaşımdan aldıktan sonra istemesemde kırmamak için bir hafta denedim diş etlerimde bir sıkıntım olmadığı için kullandığım diş macunuyla  pek fark göremedim fakat fiyat olarak daha pahalı diyebilirim kendi macunumu kullanmaya devam edeceğim.

Hikmet Ayberg (Özel bir şirkette müdür )
Parodontax bildiğim bir marka benim için marka vaadettiklerini yapabilmeli. Diş etlerimde çekilme var ve bunun için ilaç dahi kullandım ama 1 hafta da bu sorun için yeterli zaman değil aynı üründen aldım umarım faydasını görürüm. 

Ayfer Gül ( Ev Hanımı )
Merhaba arkadaşım sayesinde deneme şansı bulduğum ürün gayet güzel fırçaladıktan sonra ağızda bir ferahlık hissi veriyor en çok karşılaşılan sorunlardan biri olan diş eti hastalıklarını yok etmesi ve diş bakımında da başarılı olması ürünü kullanmak için cazip hale getiriyor.

Arkadaşlarıma görüşlerinden dolayı ve ürünü 1 hafta benim hatrımı kırmayıp denedikleri içim teşekkür ederim .Birde unutmadan isimlerini yazmamı istemeyen ürünü deneyip hiç bir faydası yok diyen iki arkadaşım daha var onlarda teşekkür ediyorum. Bir ürün deneyiminin sonuna geldik yorumlar bu şekilde herkes farklı düşüncelere sahip olsada önyargıları yıkıp arada farklı fikirlere kulak  vermeli yeni şeyler denemeli bence . Herkese sağlıklı dişler sağlıklı diş etleri ve sağlıklı gülüşler diliyorum.



5 yorum:

  1. Blogunuza bayıldım. Yazılarınızı severek takip edeceğim :)

    https://benirva.blogspot.com/2018/09/unutuyoruz-kendinizi-motive-ediyor.html

    YanıtlaSil
  2. ****THIS IS A PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT:****

    Portugal is the Biggest Racist country that i have ever lived in. I feared for my life there and i consider myself lucky that my family got out alive! I have never lived in such poverty (Sopas dos Pobres everyday) 40% unemployment rate and 60% of the population earn less than $932 USD per month, and that's considered Middle Class here! Within the European Union it is the worst of the worst place to live.

    The bottom line is the bulk of the People in our poor country exist in a brainless comma that is fed by Ignorance, anti-Spanish hate, and severe Racism of pretty much everybody that isn't Portuguese! And, Portugal started the Global Slave Trade in 1441 so it is definitely NOT a safe place for Blacks!!

    I found important websites that explain the Severe multi-generational Racism and Hate that exist in Portugal today, and i highly encourage all to read them and spread the word in order to avoid innocent, and desperate people from living or visiting there. Get educated on the Truths about Racist Portugal now.

    PORTUGAL IS THE BIGGEST, RACIST, ANTI-SPANISH COUNTRY ON THE PLANET!

    I HEREBY ALERT ALL PEOPLE ON EARTH TO NOT BUY FROM PUTUGAL, DO NOT SPEND YOUR HARD, EARNED MONEY GOING THERE AND BOYCOTT ALL PORTUGEE STORES IN YOUR AREA! DON'T BUY THEIR GOODS OR WINES!!!

    THESE XENOPHOBIC RACISTS HAVE TO LEARN AND THE BEST WAY IS TO BLOCK THEM ECONOMICALLY!

    BE CAREFUL FRIENDS!

    YanıtlaSil
  3. hello dear sir/madam
    I read your blog ignekutusufor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot