18 Temmuz 2014 Cuma

Evim İçin Marina Dekorasyonu Alışverişim :)

 
Bu sene marina dekorasyonları çok revaçta ve bende Boyner de indirimi görünce hemen alışveriş yaptım online alışverişim sonunda elime ulaştı aslında biraz sorunlu oldu kargoyu çok geç yolladılar ürünleri temin edemediklerinden dolayı bu konuda biraz kızgın olsamda ürünler gelince neşem tekrar yerine geldi :)


 
 
 













 
Evim için yaptığım alışverişimi sizinle paylaşmak istedim umarım beğenmişinizdir ben deniz aşığı biri olarak deniz le ilgili aksesuarlar vazgeçilmezim adete evimin her yerinde denizle alakalı bir eşya vardır mutlaka Boyner'in sattığı aksesuarlar çok hoşuma gidiyor internet sitesinin de üyesiyim bana sürekli bültenleri geliyor baktım indirim var dayanamadım ve hemen aldım hem de normal fiyatlarının çok daha altına sahip olma şansım oldu böyle indirimleri buldum mu pek kaçırmam .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot