11 Eylül 2014 Perşembe

Pizza Kulesini İtermiş Gibi Yapmak Yerine Verilecek Değişik Pozlar :)

 
İtalya ya gitmek kim istemez ki özellikle de pizza kulesinde fotoğraf çektirmeden İtalya ya gittik sayılmaz. Her giden klasik bir poz var ve bunu mutlaka yapar ben gittim bizzat yerinde gördüm komedi her yerde kuleyi itiyormuş gibi yapan insanlar dışarda şöyle bir baktığınız da çok eğlenceli ama eninde sonunda sizde bunu yapıyorsunuz fakat bazı insanlar yaratıcılıkta sınır tanımamış ve bu poz yerine daha yaratıcı pozlar vermeyi tercih etmişler ben hazırlarken çok eğlendim sizde eminim okurken çok eğleneceksiniz.


 
Herkes eliyle iterken siz ayağınızla itin :)
 
 
Uzandığınızda ayağınızı yaslayın mesela :)
 
 
Kızdınız mı vurun tekmeyi acımayın :)
 
 
 
 
Hatta yapabiliyorsanız uçan tekme atın kuleye :)
 
 
Ama kulenin ne suçu var ki sarılın affetsin sizi :)
 
 
Sevginizi gösterin kollarınız arasına sarın onu :)
 
 
Şimdide bir öpücük kondurun :)
 
 
Ondan destek alın ve takla atın :)
 
 
Yorulduğunuzda ona yaslanın :)
 
 
Arkadaşınızın canını yakın :)
 
 
wuuu tercih meselesi :)
 
 
dedim ya herkesin tercihi :)
 
 
 
onu küçümseyin :)
 
 
tutun altından kaldırın :)
 
 
Sökün yerinden parçalayın :)
 
 
poz verenleri itin :)
 
 
düşeceğiniz yeri hesaplayın :)
 
 
En yaratıcı olanı bu açın bim poşetini koyun içine götürün evinize :)
 
 
Yada poz verenlere bunu yapın ama kaçın yoksa dayak yersiniz :)
 
 
 
Not : onedio sitesinden alıntıdır .

 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Sondaki video çok iyi:))
    Bim poşeti de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten süper sondaki öle kolunu uzatırsan biri gelir seni yere atar :) bim poşeti ise türk olduğumuzu her yerde ispatladığımızın kanıtı :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Aynen hazırlarken de çok eğlenceli oldu bu post :)

      Sil
  3. hahahha çok komik yaaa bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten pizza kulesinin orda olsak daha ne komik manzaralar çıkıyordur kim bilir :)

      Sil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot