16 Şubat 2015 Pazartesi

14 ŞUBAT ÇEKİLİŞ SONUCU

 
OLAN OLAY BENİ DERİNDEN PARÇALADI YASTAYIM İZMİRDE BİR ÇOK KİŞİ BUGÜN SİYAH GİYDİ VE YASTAYDI AMA BU YETMEZ O ŞEREFSİZ KÖPEKLERİN ALDIĞI HER NEFES İNSANLIĞA HAKARETTİR KÜFÜRDÜR EN KISA ZAMANDA ACILAR İÇİNDE GEBERİRLER İNŞALLAH .
İÇİMDEN HİÇ BİŞİ YAPMAK GELMESEDE KATILAN KİMSEYİ BEKLETMEYE HAKKIM YOK SONUÇ BELLİ OLDU KAZANAN ARKADAŞI TEBRİK EDERİM ...


DİĞER ÇEKİLİŞLERİMDE OLDUĞU GİBİ ÇEKİLİŞİ RANDOM ORG İLE GERÇEKLEŞTİRDİM TOPLAM 322 KATILIM HAKKI KAZANILDI VE 147. KATILIM HAKKI KAZANDI
 
 
BENİM PASTA EVİM TEBRİK EDERİM KAZANAN SİZSİNİZ 
 
 
 
 
3 GÜN İÇERSİNDE BENİMLE İLETİŞİME GEÇERSENİZ SEVİNİRİM SİZE MAİL OLARAKTA KAZANDIĞINIZI BİLDİRECEĞİM BUNA RAĞMEN DÖNÜŞ OLMASSA YEDEK TALİHLİ SEÇERİM .
 
KAZANAN ARKADAŞIM İYİ GÜNLERDE KULLANMASI DİLEĞİMLE
 
VE BURADAN BANA SPONSOR OLAN
 
DERMADOLİN
 
NORAMORE
 
KÖZEN BİJUTERİ 
 
PLUS CANVAS
 
SİZLEREDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DESTEKLERİNİZ İÇİN
 
SAYGILARIMLA
 
İĞNEKUTUSU
 
 

1 yorum:

  1. çook teşekkür ederim çok mutlu oldum.. Zor günler geçiriyoruz, kadın olmanın korkmak olduğu bir ülkede yaşıyoruz sürekli tedirgin, şüpheci, kontrollü olmak zorundayız. sokakta yalnız yürümek işkence, herkese şüpheyle bakıyorum ben. 3-5 erkek bir aradaysa yolumu değiştiriyorum. karanlıksa mutlaka biri olsun yanımda diye uğraşıyorum. ve evet oldum olası minibüslerden haz etmem. çok üzüldüm Özgecan'a annesini babasını düşündükçe içim yanıyor. ben evlat sahibi olmayı düşünürken memleketin bu hali beni korkutuyor hemde çok.. Allah sabır versin ailesine hepimiz çok üzüldük çok sinirliyiz olanlara ama ateş düştüğü yeri yakıyor. bu acıyla yaşamak allah yardım etsin..

    YanıtlaSil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot