12 Şubat 2015 Perşembe

Taş Sanatı :)

 
Taş sokakta ayağımızla tekme attığımız denize fırlattığımız küçükken kızınca arkadaşımıza fırlattığımız kendimizi korumak için bir şey bulamadığımız da yerden hemen alıp  güven veren taş ama biz bu taşları bu şekilde kullanırken sanatı seven tasarımcıların elinde bakın nelere dönüşmüşler.


 
 
Taşlardan oluşan hayvan figürleri ile hazırlanmış tabloların hepsi birer sanat eseri gibi düşünülmüş özenle tek tek seçilmiş ve işlenmiş mükemmel tasarımlar yapan düşünenlerin eline sağlık demekten başka yapacak bir şeyimiz yok. Bu görüntülerden ilham alarak deniz kenarından topladığım taşlarla bende ufak denemelerde bulundum çok şekerde oldu eğlendim de sizin de denemenizi isterim özellikle çocuğunuzla çok eğlenceli bir aktiviteye dönüşebilir.
 
 
Burada da çok güzel paspas tasarımları var gerçekten çok dekoratif olmuş ve yerinde kullanıldığında evinizde çok şık duracağından eminim.

3 yorum:

  1. Çok güzel ve yaratıcı :) Bloğunu takibe aldım. Bana da uğrarsan çok sevinirim. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve yaratıcı :) Bloğunu takibe aldım. Bana da uğrarsan çok sevinirim. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot