15 Temmuz 2015 Çarşamba

Yaza Özel 2 Çekiliş Birden Sonuçları

 
Kazanan : Berikanın Günlüğü

 
Kazanan : Hasibe Cengiz
 
 
Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum bayram araya girdiğinden dolayı kargoya versem de ulaşmayacak bayram bitiminde hediyelerinizi kargoya vereceğim . Kazanan arkadaşlar iletişim adreslerini bana mail olarak yollasınlar.
 
 
 
Arkadaşlar çekilişlerimi daima listeli ve random üzerinden gerçekleştirdim malum bayram geliyor ve bir yandan da gece sahura kalkıyorum sabah iş ama gene de uykusuz kalıp çekilişimin bittiği gece kazananları açıkladım ama listeleri koymaya zamanım kalmamıştı ve bu listeleri görmek istediler saygı duyarım buyrun kazanan arkadaşların listesi ve sizin listedeki sıranız !
 

 
 
 
 

 
ve sizin sıranız efendim  isterseniz mail adresinizi bana ulaştırın  excel listesini size komple göndereyim ve inceleyin saygılarımla...
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. Tebrikler 😂😂😂😂😂😞

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler hemen adresimi gönderiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim iyi günlerde kullanın ve bu şansınız ömür boyu devam etsin :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim ilk defa bir çekilişi nihayet kazandiimmm :) Bayram hediyem senden geldi tatlim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim kazanmana sevindim iyi günlerde kullanman dileğiyle :)

      Sil
  4. merhaba, çekilişi kaçırdım ama sizi ve bloğunuzu takibe aldım bana da eklerim. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler nermin hanım severek gelirim tabiki iyi bayramlar :)

      Sil
  5. Blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim.Sevgiler http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  6. Leda geç kaldım sanırım ya :( bir dahakine artık ama bloğunu seve seve ziyaret ederim :)

    YanıtlaSil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot