3 Eylül 2015 Perşembe

Ekoz Kozmetiğin Göndermiş Olduğu Hediyelerim Geldi :)



Ekoz Kozmetik bana çok güzel hediyeler gönderdi ve hemen hediyelerim evimdeki yerlerini aldı kısaca gelen hediyelerimden bahsetmek isterim sizlere arkadaşlar, önce tavşancıktan başlayalım kokusu kırmızı meyveler banyoma çok yakıştı ve kokusu da çok güzel banyomun havasını değiştirdi gerçekten etkili bir kokusu var daha önce başka bloger arkadaşlarımızın yorumlarını da kokusu etkili değil diye okumuştum ama ben onlara katılmıyorum tavşan kardeş benden geçer not aldı.

Gelelim diğer kokularıma lavanta ve Marsilya sabunu ben bunları da  elbise dolaplarında değerlendirdim gerçekten mis gibi kokuları sardı tüm eşyaları,  her gün hepimiz eşyalarımızı değiştiririz ve elbise dolabını açtığımızda o mis gibi koku burnunuza gelir direk sabahtan pozitif enerji yüklemesi yapar adeta bende bu etkiyi yarattı sizde denemek almak ve kullanmak isterseniz hemen size aşağıda bu ürünlere ulaşabileceğiniz linki vereceğim ve Cem beye çok teşekkür ederim.

http://ekozkozmetik.com/

4 yorum:

  1. Ekoz kozmetik ürünleri çok güzel vanilyalı sprey favorilerimden...Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzeller Tuğba hanim yeni deneme şansım oldu ama beğendim bende heleki tavşancık harika :)

      Sil
  2. iyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot