19 Ocak 2017 Perşembe

Nescafe White Choco Mocha ile Evini Kafeye Çevir!

 
Nescafe nin  yeni çıkan lezzeti  White Choco Mocha ile Evini Kafeye Çevir sloganı ile reklamları dönmekte bende açıkçası yeni lezzetini merak ediyordum  Fikri Mühim ve Nescafe nin sponsorluğunda bu ürünü deneme şansım oldu bana çok güzel bir paket yollamışlar benim ve arkadaşlarım için yolladıkları ürünleri sizinle paylaşmak istedim.

 
Ben özellikle kahve tadını hissetmeyi çok severim bu yüzden bol kahve tercihimdir. Genelde mocha  seven ve tercih eden birisi değilim fakat bu üründe ilk cezbeden şey kokusu oldu gel beni iç der gibi zaten denerseniz anlayacaksınız ne demek istediğimi tat olarak bana biraz şekerli gelse de ürün bence gayet başarılı özellikle mocha sevenlerin vazgeçilmezi olabilecek bir lezzet.
 
 

1 yorum:

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot