10 Haziran 2016 Cuma

AŞK SÜRÜNDÜRÜR...

Bu günlerde içimde bir telaş var içim içime sığmıyor adeta , sürekli gülücükler saçan aptal bir ifade ile dolaşıyorum sokaklarda. Öyle bir mutluluk ki bu dünya yansa umurumda değil . Eskiden mektup beklerlermiş ya bir sosyal medyanın mesaj kutusuna yapışık geçiyor hayatım. Sabah kalkar kalmaz elimi yüzümü yıkamadan sarılıyorum telefona bir mesaj varmı ondan diye belki günaydın demiştir görmemişimdir diye elli kez yenileme yapıyorum ekrana bir daha bir daha  hadi yaz artık birşeyler bekliyorum derken gelen bir günaydın akşama kadar sürecek mutluluğumun kaynağı oluyor. Hayat işte ne zaman ne olcağını ne zaman biri için bu kadar yanacağını bilemiyorsun.

Dünya onun etrafında dönüyor tüm zamanlarım ona uyarlı heleki başbaşa kaldıkmı onun tenine bir kez dokundum mu kokusunu içime bir kez çektimmi çok derinlerden içerlerden bir bağ kuruluyor kopmamacasına. Çelik zincir olsa karşısında bu bağdan güçlü olamaz çok büyük bir sevgi çok büyük bir aşk başlıyor.

Artık hayatının en bas rolünde o var onsuz nefes almak bile zor. Sürekli gelecek hayalleri içinde geziniyorum onunla baş başa bir ömür boyu mutlu olmak yatarken yüzünü son gördüğüm uyandığımda yüzünü ilk gördüğüm insan olmasını diliyorum Allah'ıma her şey güzel giderken illa bir aksilik çıkıyor ve olmadık sebeplerden bu güzel hayallerle kurulan ilişki sallanıyor ve çaresizlik en büyük acı veren şey.

Terk ettin beni sevdiğim ben seni çok severken bırakıp gittin beni, neydi beni sana sevdirmeyen. Sahi hiçmi sevmedin beni korka ben varım artık derken yalan mı söylüyordun. Hadi ben herşeyi yanlış anladım ya gözlerin onlarda mı yalan söylüyordu. Terk etmiyorum seni sesini unuttum ama sözlerin hala aklımda. Bitiremedim seni unutamadım iyi de  unutmak içinmi sever insan ...Yok kadın yok ben seni unutmak için sevmedim ben seni en derinden sevdim sense kimsenin ulaşamadığı yerlere ulaşıp kırdın gittin. Şimdi söyle kadın mutlumusun bırakıp giderken beni şunu unutma kadın ben seni unutmak için sevmedim sevmesende beni ben hala seninim.........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot