2 Ağustos 2016 Salı

Tatil İçin Sri Lanka mı ? Maldivlermi ? ( Bölüm 1 Sri Lanka )


Herkese uzun bir aradan sonra merhaba bloğuma zaman ayırmayalı uzun zaman oldu aşırı iş yoğunluğu zamanımın hepsini çalarken kalan zamanımı sadece dinlenmekle geçirebildim. Malum yazın sonlarına doğru yaklaşmışken tatile çıkma zamanımın geldiğini düşünüyorum ve bu sene çok kararsız kaldım Sri Lanka mı ? Maldivler mi ?




Tatil için ilk seçtiğim otel Sri Lanka'nın güney sahil kısmında yer alan Hikkaduwa da bulunan
Hikka Tranz by Cinnamon


Tesis 2011 yılından itibaren faaliyet vermeye başlamış. Tam bir doğa harikası olan bu otel mavi ve yeşilin adeta sevgili olduğu bir konumda denize sıfır  ve otelin arkası tropikal orman şahsen tanıtımında ben hayran kaldım .


Ayrıca oteldeki bir ayrıntı benim ilgimi çeken özelliklerin en başında geliyor. Ben profesyonel olarak su altına dalış yapmaktayım bir çok yerde dalış yaptım  PADI (profesyonel dalış eğitmenleri üyesi ) olan bu otelde birçok noktada dalış yapma şansım olacak bu beni çok heyecanlandırdı ve sevindirdi.


Otelde çeşitli su sporlarının yanı sıra fitness ve vücut geliştirme sauna  çeşitli masaj teknikleri ve sizi rahatlatacak güzel bir masör ekibi yanı sıra otelin kendi düzenlediği festival havasında geçen animasyon ve etkinlikleri düzenlenmektedir.


Odalarda lükslükten öte rahatlık ilk plandadır ve buna göre dizayn edilmiştir. Balkona çıktığınızda mükemmel bir manzara sizi karşılıyor olacak zaten odaya hiç gimek istemeyeceğime eminim . Dünya ve batı mutfaklarından örnekler sunan otelde bölgeye özel farklı tatları tatma şansınızda oluyor.

Fiyatlara gelecek olursak burada yaklaşık on günlük iki kişi tatil yapacak olursanız  her şey dahil  Antalya daki beş yıldızlı otellerin beş günlük tatil fiyatlarına eşit sayılır  ki bana göre fiyat piyasası Sri Lanka da çok uygun  her bütçeye göre otel bulmak mümkün .


Bu yazımda Sri Lanka daki beğendiğim  Hikka Tranz by Cinnamonu tanıttım diğer yazımdada Maldivlerdeki beğendiğim oteli yazacağım zaman az en kısa zamanda bu yazımda gelecek ve bir seçim yapıp sonunda tatile çıkacağım seçim yapmama yardım ederseniz sevinirim . Herkese güzel bir yaz dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot