6 Ağustos 2016 Cumartesi

Tatil İçin Sri Lanka mı ? Maldivlermi ? ( Bölüm 2 Maldivler )


Merhabalar herkese hatırlarsanız bir önceki yazımda size Sri Lanka daki seçtiğim otelden bahsetmiştim bu yazımda da Maldivlerde ki seçtiğin otelden bahsedeceğim.



Beyaz kumlu sahiller ve kristal berraklığında lagünler ile çevrili Constance Moofushi, Maldivler'deki Güney Ari Mercan Adası'nda lüks bir plaj kaçamağı yapmak isteyenler için idealdir


Karada ve deniz üzerinde olmak üzere odalar bulunmaktadır . Otel size üç oda seçeneği sunmakta
water villa, senior villa ve beach villa olmak üzere sınıflandırır. Benim tercihim tabiki su üstünde olan odalar yani water villa seçeneği .


Yatak odası otantik şık ve rahat ayrıca ışıl ışıl gözükmekte. Hava karardığında romantik bir ortam bizleri bekliyor olacak .


Ayrıca televizyon izlemek isteyenler için bu kimse resmini çekip bana da yollayın lütfen Maldivlere git televizyon izle kesinlikle görmem gerek bu düşüncedeki arkadaşı buda işte onlar için hazırlanmış oturma bölümü :)


Odanızdan çıkıp denize girmek yada bu manzaraya karşı uzanıp güneşlenmek sizin tercihinize kalmış bir şey ama her şey bence harika.


Odanızdan direk denize girebileceğiniz bölüm ayrıca hemen duş alma şansınız da var herşey ince düşünülmüş vaziyette.



Akşam yemeklerinde bu şekilde romantik ortam yaşamak isteyenlere Maldivler biçilmiş kaftan diyebilirim bembeyaz kumlarda denize karşı  mumlarla süslenmiş  bir sahil ve süper bir masa  insan başka ne ister ki ?




Eşsiz güzellikteki sahili manzarası insana dünyadaki cenneti anımsatıyor gerçekten çok güzel manzara.




Bu yazımı uzun tutmak istemedim zaten tatilime sayılı günler kaldı daha önce Maldivlere gitme şansım oldu o zaman da mükemmel bir tatil geçirmiştim Sri Lanka ya hiç gitmedim belki bu sene orayı seçersem gitme şansım olacak.

South Ari Atoll, 00200 Himandhoo , Maldivler de bulunan otelimiz Constance Moofushi  beş yıldızlı bir tesis  her türlü su sporları dalış imkanı ve diğer spor aktiviteleri mevcut. Yemekler Dünya mutfaklarından özel specialler  gerçekten çok leziz  farklı tatları ve mutfakları tatma şansı bulabiliyorsunuz . Otele deniz uçağı ile ulaşacağız buda çok eğlenceli oluyor benim için . İki otelde  gerçekten güzel bakalım birisi bizi bekliyor olacak . Herkese güzel yaz mevsimi diliyorum sonlarına gelmişken her anını değerlendirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

ignekutusu © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot